.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی:مهم،حفظ نظام ورضایت مردم است

هيات رييسه و نمايندگان مجلس خبرگان رهبري امشب با حضور در محل دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام با رييس مجلس خبرگان رهبري ديدار كردند .

به گزارش ايلنا ، آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني با تشكر از حضور نمايندگان مجلس خبرگان رهبري در محل مجمع تشخيص مصلحت نظام به مسائل داخلي كشور پرداخت و گفت : علاج هر واقعه اي را بايد با شناخت و عوامل آن جست وجو كرد و با درايت هوشياري و آگاهي و با شيوه هاي اصولي و منطقي با آن برخورد كرد.

رييس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به زمان بازگشايي دانشگاههاي كشور و حضور قشر تحصيلكرده در عرصه‌هاي مختلف اظهار داشت : قشر جوان به دنبال اقناع و منطق است و نظام مي تواند با قابليت هايي كه دارد از عرصه هاي مختلف گذر كند .

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به تلاش جرياني براي القاي اختلاف ميان مسوولان رده بالاي نظام خاطر نشان كرد: يك جريان مرموز اين دوستي را مانع منافع خود مي بيند.

هاشمي رفسنجاني با تشريح سيري از وقايع قبل و بعد از انتخابات رياست جمهوري به اقدامات خود در آرام كردن جو و گفت‌و‌گو با مسوولان و بزرگان پرداخت و گفت: آنچه كه مهم است حفظ اصول و منافع نظام و تامين رضايت مردم است .

گفتني است در آغاز اين ديدار آيات و حجج اسلام دري نجف آبادي ، فلاحيان ، موحدي كرماني ،‌مير محمدي ،‌شفيعي ، طباطبايي ، بوشهري و ايماني به بيان ديدگاههاي خويش درباره مسائل مختلف پرداختند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.